Logo
Een logo is de basis van alles. Het zorgt voor herkenbaarheid en het straalt professionaliteit uit. Het is perfect voor de startende of de kleine ondernemer. Dit pakket is de perfecte basis van een branding. Hier kun jij op terugvallen en bouwen naar een mooie toekomst vol groei. Een sterke branding zorgt voor vertrouwen en herkenbaarheid, waardoor jij een band opbouwt met jouw droomklant. Wie wil dat nou niet?
Een sterke basis voor anpakkers
- Kennismakingsgesprek
- Samenstellen van een moodboard
- Voorstel van 3 logo’s waarvan 1 uitgewerkt
- Ruimte tot 2 correctie rondes
- 1 uitgewerkt logo in verschillende formaten
- Typografische selectie
- Kleurenpallet
- Huisstijl overzicht
Je wordt gedurende het traject constant op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.
- Het maken van een Pinterest board.
- Feedback geven op mijn ontwerpen.
Na een aantal jaren mijn website bekendheid te hebben gegeven heb ik #ANvoorjou gevraagd deze te upgraden naar moderne maatstaven incl. het fotograferen. Zij heeft dat zeer professioneel en vakkundig gedaan waardoor mijn branding en uitstraling weer geheel up-to-date zijn! Voorstellen, uitwerking, facturen: alles zeer helder en duidelijk gecommuniceerd. Ik kan haar zéker aanbevelen!
Ik wilde een nieuwe verandering doorvoeren binnen Hondenuitlaatservice Sanne maar kon dit niet zelf. Ik heb de hulp ingeschakeld van An voor jou en ze reageerde direct enthousiast! Super leuk om op deze manier samen te werken en uiteindelijk tot een mooi ontwerpen te komen. Snelle reacties en goede service. Ze kwam alles persoonlijk afleveren wat ook erg fijn was! Zeer tevreden
Previous
Next
Hoe gaan wij te werk?
Onderzoek
Als allereerste plannen we een kennismakingsgesprek om de wensen te bespreken. Dit kan op locatie om gelijk de sfeer van het bedrijf te proeven of online via een videogesprek. In dit gesprek vraag ik naar verschillende onderwerpen zoals de doelgroep, de kernwaarden, de uitstraling, het doel en meer om zo een compleet mogelijk beeld te krijgen. Nadat de wensen zijn besproken gaan we beiden afzonderlijk aan het werk met een moodboard om zo inspiratie op te doen en om te kijken of onze verwachtingen overeenkomen. Dit moodboard bespreken we in een vervolgafspraak en zo nodig worden er aanpassingen gemaakt om de verwachtingen op één lijn te krijgen.
Uitvoering
Op basis van mijn onderzoek ga ik een kleurenpallet samenstellen en hiermee ga ik aan de slag met het maken van de eerste concepten van het logo. Dit kleurenpallet ontvang je eerst en als dit passend blijkt te zijn dan ga ik verder aan het werk. Ik verken hierbij alle mogelijkheden om tot een zo goed mogelijk eindresultaat te komen. Uiteindelijk kies ik voor 3 concepten die ik verder ga uitwerken. Deze uitgewerkte concepten krijg je vervolgens toegestuurd in een compleet overzicht via de mail. Naar aanleiding van jouw feedback ga ik vervolgens één van de concepten uitwerken tot in de details. Als dit concept tot in de puntjes is uitgewerkt, dan gaan we verder aan het werk.
Toepassen
Als het uiteindelijk logo na de feedbackrondes als definitief logo wordt gekozen, ontvang je een compleet huisstijl overzicht waarin is beschreven hoe het logo toegepast moet worden in verschillende uitingen. Een huisstijl overzicht is een persoonlijk handboek van jouw branding waarin je houvast hebt en het is een overzicht waar je altijd op kan terugvallen. Ik laat je dus niet zomaar in het diepen vallen na een traject. Een huisstijl overzicht bevat een typografisch overzicht, een kleurenpallet en eventuele sublogo’s. Naast het huisstijloverzicht ontvang je het logo in verschillende bestandsformaten zoals; JPEG, PNG (transparante achtergrond), EPS (vector) en PDF (drukwerkbestand).
1
2
3
Fase 1: Wie ben jij?
Fase 2: Ontwerpproces & feedback
Fase 3: Toepassen
Yes! Heb je zin gekregen om aan de slag te gaan?
Heb jij ook zin om an de slag te gaan met mij maar heb je nog vragen? Aarzel dan niet om mij vrijblijvend een berichtje te sturen via het contactformulier of naar info@an-voorjou.nl